is half werk ook een goed begin?

24 november 2022 - Schiphol, Nederland

Eind oktober, drie weken voor mijn vertrek, heb ik TWEE keer met ANWB over mijn visum gebeld of er nog gegevens nodig waren.

Antwoord: "nee hoor, wij hebben al uw gegevens, alles is in orde".

Maandag j.l, bij het controleren van alle reisbescheiden, heb ik VOOR DE DERDE keer contact gezocht met   (nu per mail) waar mijn visum blijft:  Géén antwoord van ANWB.

Dinsdag werd ik gebeld door anwb of ik – tegen flinke bijbetaling uiteraard - een stoel met extra ruimte wilde.... van die gelegenheid  heb ik - voor de VIERDE KEER – gebruik gemaakt  om naar mijn visum te vragen.

Wat bleek, aan mijn visum was nietssss gedaan. Van de ene medewerk(st) binnen anwb kreeg ik tegenstrijdige antwoorden dan van de ander. Het bekende wijzen naar anderen en voor mij van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Uiteindelijke conclusie van ANWB , 24 uur voor vertrek : “wij kunnen niets meer voor u doen. En uiteraard krijgt u uw € 55 die u IN AUGUSTUS betaald heeft bij de aanvraag terug.  Daarmee is dan voor ANWB de kous kennelijk af.

Zelf had ik al twee keer het plan mijn reis te annuleren en mijn koffer maar weer uit te pakken. Maar dankzij de formidabele ingevingen en haar speurwerk ontdekte Marijke toch nog een mogelijkheid voor een spoedaanvraag.

Op hoop van zegen en nog zonder visum ben ik gisteravond toch naar Schiphol afgereisd en in een hotel gaan overnachten.

Vanmorgen om 6 uur kwam de verlossing : mijn visum !!!

1. Ell:
    24 november 2022
    Fijn voor je dat het toch nog gelukt is nu maar hopen op geen tegenvallers meer succes en goeie reis ..
  2. Marijke:
    24 november 2022
    Mede door de geweldige service van de medewerker van verrassendvietnam kun je nu eindelijk gaan genieten van Vietnam en mooie herinneringen maken. Ik reis graag met je mee via je verhalen en foto's
  3. Wies:
    25 november 2022
    Vergeet de ergernis en ga genieten.
  4. Lieke:
    27 november 2022
    Pff wat n stress! Nu proberen te genieten!