Dag 1 Schiphol - Dubai - Hanoi

24 november 2022 - Schiphol, Nederland

Vandaag is het dus zover : Nu – weliswaar met een extra kostenposr ad € 175, mét visum - op weg naar de luchthaven voor mijn eerste echte dag 1:   Amsterdam - Hanoi

Mijn reis naar het veelzijdige Vietnam gaat beginnen. En eindelijk heb ik er nu ook echt zin in.

De planning is dat we om 14:30 vertrekken vanaf Schiphol voor de vlucht van Emirates, met overstap in Dubai, naar de hoofdstad van Vietnam, Hanoi.

Naar Dubai wordt gevlogen met een Airbus A380-800. Het vluchtnummer is EK 148 .

Aankomst in Dubai zal naar verwachting zijn om 00:10 (Dubai-tijd is 3 uur later dan Nederlandse Tijd). Dat betekent een eerste vlucht 06 uur en 40 minuten.

Na een oponthoud in Dubai van ca 2 ½ uur, vertrekken wij om 03:45 uur, met vluchtnummer EK 394,in een Boeiing 777, naar Hanoi.

1. Leon Mooren:
    24 november 2022
    Ik ben blij voor jou dat je uiteindelijk tòch onderweg bent. Vergeet de ANWB-ellende met bijkomende kosten, en verheug je op nieuwe belevenissen die het waard zijn te herinneren 🤗